”Ta Rolls Royce ni le avtomobil, je inštitucija na kolesih”
To so zapisali leta 2018 ob 50-letnici izdelave prvega izmed 374 Phantomov VI, kolikor jih je bilo izdelanih do leta 1992. Prva skrb pri izdelavi limuzine, kakršna je Rolls Royce Phantom VI, je bilo udobje potnikov. Listne vzmeti na zadnjih kolesih in medosna razdalja 3,7 metra zagotavljajo, da je vožnja za potnike »dostojanstveno drsenje«. Pregrada med potniško kabino in prostorom za voznika ter debela stekla z električnim pomikom skrbijo za skoraj neslišno vožnjo. Med njo lahko uživate v glasbi iz starega radia ali novega predvajalnika. Britanska princesa Aleksandra, za katero je bila ta več kot 6-metrska limuzina narejena, je namreč na mestu, kjer je v navadno vgrajen bar, dala vgraditi radio in kasetofon z diktafonom. Tako je lahko delala tudi med vožnjo. Njen kasetofon smo sedaj zamenjali z modernim predvajalnim sistemom. Še vedno pa je vgrajen v centralno omarico, obloženo z originalnim lesom orehove korenine, tako kot druge lesene površine v potniški kabini. Na tleh je debela in mehka volnena preproga. Izjemno udobni sedeži so oblečeni v prvotno volneno angleško blago bež barve. Gre za posebno vrsto blaga, ki ga že od srednjega veka po posebnem postopku izdelujejo na zahodu Anglije. Zato se imenuje »West of England Cloth«. Slovi po kompaktnosti, veliki teži in trpežnosti. Medtem ko so šejki za svoje limuzine naročali sedeže v usnju, je bilo za angleški dvor vedno izbrano prav tako volneno blago.
Rolls Royce Phantom VI. je registriran za sedem oseb, od tega jih v potniški kabini lahko sedi pet: trije na potniških, dva pa na sklopnih sedežih. Za pravo kraljevsko doživetje vožnje v tej limuzini priporočamo, da sta v njej dva potnika, lahko pa seveda potujete tudi sami. Vsak potniški sedež ima široke naslone za roke in na stropu svojo lučko za branje. Klimatizacija potniške kabine je povsem ločena od vozniškega dela. Reže za zrak so po dolžini stropa, zato se ni treba bati, da bi vam pihalo v glavo.
Skupna višina 180 cm zagotavlja, da se pri izstopanju iz avta ni treba zelo sklanjati. Vrata potniške kabine so odpirajo v drugo smer kot smo vajeni: v smer vožnje. To je namenjeno lažjemu in elegantnemu izstopanju iz avta. Odpiranje vrat pa ni skrb potnikov. Ko prispete na cilj, sedite v limuzini, dokler vam vaše spremstvo iz Ruske dače ne odpre vrat.